FATAL FASHION THING

První rande jsem s Odivi od Ivy Burkertové měla před lety na Prague Fashion Weeku. Znáte to...první doteky, letmé pohledy a touha odnést si ji s sebou domů do postele a tam se s ní muchlovat až do skonání světa. Vcelku formální schůzka nám ale neumožnila poznat se lépe a tak nám bylo dopřáno jen několik málo společných hodin. V myšlenkách jsem se k ní ale vracela po celou dobu až doteď. Prostě osudovka. Bylo mi jasné, že mě k ní má nehynoucí touha opět přivede a že to tentokrát bude na celý život. Loňská jarňoletní kolekce byla ještě krásnější, než jakou jsem si Odivi uchovala ve svých představách, a tak mi bylo jasné, že nastal ten správný čas spojit své životy dohromady. Vzaly jsme se před pár týdny v Odivi showroomu a od té doby naše láska jen kvete. Třeba se brzy rozrosteme na početnější rodinku. Těšíme se na vás na společných péefkách!


SUKNĚ / SKIRT (ODIVI)

10 comments:

  1. Já bych se v téhle sukni asi bála ohnout :D ale těším se na outfitpost! :)

    ReplyDelete
  2. No tak to je nádhera, a ta barva!

    www.changingroom.cz

    ReplyDelete
  3. Ta sukně je naprostá bomba!:-)

    ReplyDelete
  4. - identickou jsem si prala, ale nakonec jsem uznala, ze by mi v ni chodnik nebyl dost sirokej .))

    ReplyDelete
  5. nádherná barva, a taky se těším na outfit :)

    simply the best

    ReplyDelete
  6. Úžasný. Ono vůbec Odivi dělá perfektní věci!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    ReplyDelete
  7. Miluju tvoje články! a tohle, tohle je fakt láska!
    Style by Eliza

    ReplyDelete
  8. Jééé, od Odivi / Od Ivi (: - jsem si zrovna objednala šatičky! Nemůžu se dočkat, až mi je ušije. Fakt pecka věci, uplně všecko v její kolekci. Sukýnka je parádní a bude určitě jedna radost ji nosit! ♥

    Krásný den všem!

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete