BLACK CAT IS THE WILDEST

Mám teď tak divoký život, že i kachna na divoko je proti tomu lehkým dietním předkrmem. A tak se s tím snažím vyrovnat po svém. Než se zase všechno uklidní, budu se převlékat za divokou kočku. Za těch devět životů se snad naučím nedělat chyby. 
Co vy? Opakujete stále dokola ty stejné chyby nebo se z nich dokážete poučit?
My life is so wild now that even the roast wild duck looks like a diet starter. And so I try to deal with it in my way. I dress up myself as a wildcat until everything around me calms down. Nine lives is a long time to learn from the mistakes I've made and I hope that it will never happen again. 


KRAŤASY / FAUX LEATHER SHORTS (H&M) | SVETŘÍK / PULLOVER (ELEVEN PARIS via Bohemic) | KOŽENÉ SANDÁLKY / LEATHER SANDALS (H&M) | KOŽENÁ KABELKA / LEATHER BAG (H&M) | HODINKY / WATCH (WEWOOD)

23 comments:

  1. ty si ale čičinda(. brejlky jsou odkud simpěkně?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooo,to jsou fejky Alexander Wang X Linda Farrow a koupila jsem je na iOffer :))

      Delete
  2. Nesmírně ti to sluší! Černá barva prostě k tobě jde :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
  3. Někde jsem slyšela, že opakování stejných hloupostí prý jednou přinese očekávaný výsledek... tak pořád dokola dělám ty samý blbosti a doufám, že ten, kdo to řekl, věděl o čem mluví ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Snad měl pravdu:D za nás obě budu doufat,že ano.

      Delete
  4. Ty sandálky! Už jsem si v rámci tvojí inspirace koupila dvoje boty a oboje nosím doteď strašně ráda, tak že bych to vyzkoušela i potřetí? Jsou prosím z aktuální kolekce, nebo kde je teď seženu? Předem díky za odpověď, sluší ti to ;)

    http://pradelna.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jsou z Palladia. A musím říct,že je to taky jediná prodejna,kde jsem je viděla. Nikde jinde nebyly k sehnání. Ale jsou děsně pohodlné:)) je to tak měsíc,co jsem je tam kupovala.

      Delete
  5. Moc ti to sluší! Ty brýle jsou fajnový a stejně tak pozadí fotek, hrozně se mi líbí ta fotka jak sedíš na zábradlí(?)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky :) moc ti to sluší ty brýle jsou úžasné

    ReplyDelete
  7. Ať se ti děje, co se ti děje, rozhodně jsi nádherná divoká kočka <3
    Dom by Dom

    ReplyDelete
  8. skvelý post, super taška! ;) btw. niektorí vstúpia do tej istej rieky toľkokrát, až pokým sa neutopia...

    ReplyDelete
  9. Máš krásný vlasy! :) A miluju tvoje fotky, jsi na nich taková svá a na nic si nehraješ - neděláš takové ty modelkovské pózy, které jsou na skoro každém blogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji:)) jsem ráda,že někdo ocení mě nemodelkovské pózy.

      Delete
  10. Tolik pořekadel mě napadlo v souvislosti s přečtení si úvodu. 2 x do stejný řeky nevstoupíš, chybami se člověk učí.No, v pravidelných intervalech se to všechno, ale nějak zchumelí a je to zase jinak. Teď mě napadá: chybovat je lidský, ne? :-) Brýle jsou luxusní a myslím, že tvar sluší málo komu. Vám ano.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budu doufat,že ta pořekadla nevznikla jen tak pro nic za nic:)) a děkuji

      Delete
  11. velmi pekný outfit :) mám rada kombináciu roznych materiálov v jednej farbe hlavne v čiernej
    a okuliare su uplne skvele

    ReplyDelete
  12. Páčia sa mi tie sandálky. :)

    Sim
    polarizedsoul.blogspot.com

    ReplyDelete