AWESUMMER SHOES

Trendy mě většinou obchází obloukem. Tenhle si ale zdravou chůzi nakročil rychlým tempem přímo ke mně. A já si ho zamilovala. Birkenstocks jsou pohodlné, zdravotní a navíc dobře vypadají snad ke všemu, co si dokážete představit. Jsou to úžasné boty! Úžasnoty. A já tyhle stříbrné krásky hodlám nosit do úplného roztrhání. Uvažuji, že svou sbírku rozšířím ještě o tyhle limetkově zelené. Co na ně říkáte vy?
I usually don't fall into trends trap. But this Birkenstock trend caught me very fast. It came to me and I couldn't resist. They're comfortable, health and hell good. Most awesome summer shoes of this season. Awesommer shoes. Do you like them?

SANDÁLY / SANDALS (BIRKENSTOCK via ZOOT)

10 comments:

  1. Tomuhle trendu taky fandím!Sama je nosím trend netrend.A tyhle stříbrné jsou vážně povedene!

    ReplyDelete
  2. Fandím! Mám klasické černé, ale co v zimě? S položkami? :D

    ReplyDelete
  3. Já k nim mám celkem neutrální postoj, osobně bych do limetkových asi nešla, ale ty je určitě unosíš :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  4. taky nosim, mám svítivý růžovky a miluju je! pohodlnost sama

    ReplyDelete
  5. Mam strieborne a telove, nosim ich od maja a dufam, ze minimalne do oktobra este budem nosit :)

    ReplyDelete
  6. tiez ich zboznujem!! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  7. A mňa práve tento trend obišiel. Neviem no akosi sa mi nechce po meste behať v papučiach. :)

    ReplyDelete
  8. Tyhle sandále jsou prostě TOP! Awesummer shoes rulezzzz! ♥

    ReplyDelete