FOUL WEATHER

Tímto modelem oficiálně uzavírám letní sezónu a zahajuji století promočených ponožek! Nechť plíseň kvete a úroda se topí pod záplavou vody...
Summer season was officially closed by this last model and a century of wet socks was launched! Let a mold blooms and let a crop is drowning under the flood water...

SUKNĚ / SHEER SKIRT (H&M) | TÍLKO / TOP (C&A) | KABELKA / BAG (H&M) | ŠÁTEK / HEAD-SCARF (LANVIN) | BRÝLE / SUNGLASSES (NEW YORKER) | PÁSEK / BELT (VINTAGE) | BOTY / SANDALS (HASBEENS)

33 comments:

  1. neee, to nedělej, léto zase přijde:))!
    sluší ti to, seš perfektní <3

    ReplyDelete
  2. Pff, já pořád doufám v sluníčko!! Moc ti to sluší, ta sukně a ty boty, jééé. :)

    ReplyDelete
  3. nepatřím k největším milovníkům slunečního svitu,ale taky mi chybí.smutním z nedostatku tepla, z toho že musím spát ve dvou huňatejch svetrech a zahřívat se nadměrným množstvím čaje.fň.

    ReplyDelete
  4. Dest mam rada, ale teda ne 24hodin denne. Nejradsi bych zatazeno a sucho.
    A tebe.

    ReplyDelete
  5. překrásné , miluju tu sukni !

    ReplyDelete
  6. the skirt is veery nice!
    I like the colors on you!

    ReplyDelete
  7. máme na věc podobný názor, ovšem já uzavřela léto hlavně po módní stránce-nic novýho, všechno už je nuda, chce to podzim:) dost dobrá taška mimochodem

    ReplyDelete
  8. ANo ano, je to zlé a mrzuté, ale je to tak... já se ovšem nevzdávám bez boje! :D

    ReplyDelete
  9. jo přesně.. zas*ané počasí. a sluší ti to! (nečekaně)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    ReplyDelete
  10. Já už chodím oblečená jako na podzim. Jestli začně v říjnu sněžit a nepřestane až do března, tak se neznám.

    ReplyDelete
  11. mne uz to pocasie lezie na nervy...hoci pred par minutami sa mi nieco zazdalo...:D

    ReplyDelete
  12. já se z toho po.eru! jdu si radši hodit mašli na mém lanovém opasku, než snášet tuhle klendru! doufám, že ti nenamrzla panimáma..
    =D

    ReplyDelete
  13. ale co ono to nebude chciet prsat pretoze potom by si nechodila takto oblecena a to by bola skoda... a to nam vyhovuje lebo odteraz len svieti slnko!!! :D

    ReplyDelete
  14. tos vystihla naprosto perfektně! Rovnou jsem si na to dneska koupila kabát :D

    Queen of second hand

    ReplyDelete
  15. Nestraaaš, veď leto len prichádza.

    ReplyDelete
  16. Tyna: jsem skeptik. ale díky
    Lucy: podle mě bude hezky až v září, takže to všechny naštve ještě víc :D
    cookies: na mě padá podzimní únava, což se většinou v srpnu neděje
    agata: moje řeč! jen sebe bych vyměnila za tebe
    luckapucka: nee! ještě chvíli léto prosím
    Eva Liliana: učíš se základy indiánského odvolávání deště?
    B.B.B.: dneska jsem si vzala baret! baret!!!
    Iva: tohle je foceno už dříve...kdy ještě svítilo slunce a dětem padaly zmrzliny na chodník
    Suzzzannne: já včera :)
    Eva: někde se ale zakecalo

    DÍKY VŠEM!

    ReplyDelete
  17. achjo, to by sis ale měla obléct méně optimisticky dovádivý obleček, předpovídáš nám tu katastrofu!=/

    ReplyDelete
  18. zas tak černě bych to neviděla, snad to letní oblečení ještě párkrát vytáhneme :)

    ReplyDelete
  19. super fotky...ta sukně je fakt úžasná:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ach, nádherná jsi! Já chodím v holinách :-(

    ReplyDelete
  21. love the skirt! you look adorable!

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ahoj holky,
    na internetu jsem si hledala nějaký vhodný boty na tohle léto a našla jsem úplně suprový stránky i s e-shopem, kde nabízejí kožený, ručně šitý sandály z Palestiny, Indie a z Řecka. Ta firma, která ty sandály dováží se jmenuje Faraon Sandals a musím říct, že jsem se byla podívat i do jejich kamenný prodejny, protože jsem chtěla vidět ty lidičky, který to tam vedou. Objednávka přes internet byla úplně v pohodě, velice rychle mi boty přišly. Taky jsem se na jejich stránkách dozvěděla něco o kůži, jak o ní pečovat apod. A přímo v obchodě velice příjemná obsluha. Tak pokud někdo hledáte pěkný a pohodlný boty na léto, tak mrkněte na www.faraon-sandals.cz. Vřele doporučuju, ahoj Marcy.

    ReplyDelete
  23. Samozřejmě oprašuji oblečení na zimní sezonu, protože já v podzim už nějak nedoufám :D

    ReplyDelete
  24. Veri: děkuji
    Josefína: rosničky na nově jsou taky skoro v negližé, když předpovídají sněhánky :D (fujtajbl mimochodem)
    Jana P.: uvidíme uvidíme
    Bára Hyclová: ještě jedno ách a nastěhuju se ti do postele
    Nikol: děkuji
    Shaki: ty nutně potřebuji!
    Joanna: thank you
    Marcy: díky za tip...faraonovy boty jsou rarita
    wendy: děkuji děkuji
    Ev: díky
    Lucie Honest: svatá prozřetelnost!

    ReplyDelete