EKG

O LÁSCE A INTELEKTUÁLKÁCH
aneb jak jsem rudla před Rudišem


EKG je literárně hudební šou, která se pravidelně objevuje v programu Divadla Archa v Praze. Vedou ji hned dvě velké osobnosti současné literatury, a to Jaroslav Rudiš a Igor Malijevský. Ačkoli je EKG událostí zejména pražskou, objevila se také u nás na maloměstě :) Jak Rudiš, tak Malijevský přečetli ukázky svých nejnovějších textů (Rudiš předčítal úryvky z knihy Konec punku v Helsinkách-vyšla zhruba před dvěma týdny). Na pódiu se poprvé v historii tohoto pořadu objevila také němá terapeutka Jarka, jež svými schopnostmi léčila posluchače jednoho nejmenovaného rádia. Ano, chápete správně. Na pódiu jsem ji ztělesnila já. A byla to pro mne obrovská čest, stát vedle takových kapacit.
Takže ještě jednou: Díky, kluci :))

Igor Malijevský
Emil Hakl
autogramiáda :)
pravá, nefalšovaná intelektuálka
Ph. Michal Petr

9 comments:

  1. Tomu říkám velké ANO, Jarko;)

    ReplyDelete
  2. Teda! normálně komentáře nepíšu, ale teď si mě vážně dostala. Rudiš je jeden z mého "top 2 žebříčku" českých žijících autorů. wow
    :)

    ReplyDelete
  3. Alenka: byl to zážitek :)

    R*: můj taky! je skvělý :) a ještě mám ráda Honzu Těsnohlídka. Nejenže má krásné texty, ale je to i úžasný člověk :))

    ReplyDelete
  4. Beátko, minule jsem byla na čtení Psího vína, takže souhlasím! :) dále mám hrozně ráda Ludvíka Vaculíka. A dále - ty trička s Audrey jsou boží!

    ReplyDelete
  5. Furktifikace takto nekonzistentního představení může absorbovat abstraktní dopad na psychiku obecenstva, které nemusí mít tendenci kapitulovat na post kritika.

    ReplyDelete
  6. R*: na psí víno se chystám, s Honzíkem se znám osobně, tak mu vyřídím, že má fanynku :) A miluju Pavla Šruta...a jsem ráda, že je tady někdo, kdo je kulturně vzdělaný :))

    Jaroš: má katarze dosáhla vrcholu po přečtení tvých slov. pěkněji jsi to napsat nemohl...ach! jsi tak dekadentní! :D

    ReplyDelete