EXCLUSIVE EDITORIAL

Někdy vám prostě štěstí hraje do karet, někdy je jen správná konstelace hvězd, Měsíc ve správném postavení ke Slunci...co já vím. A někdy neexistuje žádný očividný důvod a věci se dějí jen tak, samy od sebe. Začne se vám dařit a vy nevíte proč. Možná je to tím jarem a novou energií a možná jednoduše jen tím, že máte na sobě něco tak krásného jako je nová kolekce H&M Conscious Exclusive, která už svým názvem napovídá, že se v ní budete cítit naprosto exkluzivně. Ten den nám do karet hrálo tak leda "velký kulový". Místo, kde jsme chtěli původně fotit, nám nevyšlo, a tak jsme narychlo sháněli něco fotogenického. Martin zaspal a já se asi dvě hodiny snažila zakrýt své obrovské kruhy pod očima (marně). Slunce bylo tak ostré, že rozhodně nemohlo být ve správném postavení k Měsíci. A víte co? Takhle to asi všechno mělo být. Protože jinak by nevzniklo něco tak krásného jako tenhle editorial. Omlouvám se, že o něm mluvím jako o "krásném", ale už dlouho se mi nic takhle nepovedlo. Nejsem z lidí, kteří se umí za něco pochválit, spíš naopak, ale na tohle jsem opravdu pyšná. My oba.
P.S. Omlouvám se za tu hromadu fotek. Snažila jsem se to více zredukovat, ale neovládla jsem se.

Kolekce bude k zakoupení od 7. dubna v pražském Myslbeku a nebo online!



H&M CCONSCIOUS EXCLUSIVE CLOTHES

Thank you H&M showroom, Vendula Mikulková and Martin!

31 comments:

  1. Ještě, že jsi jich sem dala tolik. Je to pastva pro oči! Jsi boží, moc se to povedlo!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jsem ráda, že to není otrava :D já se musela hrozně ovládat, abych jich sem nedala ještě víc :D

      Delete
  2. Fotky na hm.com v téhle kolekci jsou oproti tobě parodie na editorial !!!! ♥

    ReplyDelete
  3. Zmena miesta fotenia je to najlepšie čo sa vám mohlo stať ! ;) prosím ťa kde presne sú fotky lokalizované ? Vyzerá to tam úžasne :)

    ReplyDelete
  4. Mostík na mostíku je úplne najviac top ♥
    Sju Loves

    ReplyDelete
  5. bohyně! kolekce vypadá super, ty široký kalhoty a bílá krajka to je lahoda!

    ReplyDelete
  6. Tak tyhle fotky se naprosto povedly!

    ReplyDelete
  7. Fakt naprosto boží fotky!!! Tohle by se rovnou mohlo natisknout do časáku <3

    ReplyDelete
  8. Dokonalost sama ♥ nemůžu se vynadívat :)

    ReplyDelete
  9. Moc všem děkuji za krásné komentáře!

    ReplyDelete
  10. To jsou fakt dech beroucí fotky! Nádhera :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. I just love this shooting. Cool, clean, creative. Love it.

    ReplyDelete
  12. To je taková paráda. Furt na to čučim. <3

    ReplyDelete
  13. Jsem ráda, že jsi se neovládla. Ty fotky jsou super. :)

    ReplyDelete
  14. Je to fakt překrásný! Já obdivuju, jak ty fotky něco vyjadřují a říkají a nejsou jen mdlé bez "tváře" a ducha. Perfektní, jste tým a ty jsi krásná))

    ReplyDelete
  15. Opravdu krásný! Skvělý místo na focení a i skvělý jednotlivý fotky :)

    ReplyDelete