COME ON, KOMONO!

Stalo se to před více než týdnem...Na střechu hotelu Fusion přiletěl čáp a Freshlabels se narodila nová kolekce brýlí a hodinek značky Komono. Chvíli to vypadalo, že nás nepříznivé povětrnostní podmínky o ten zázrak připraví, ale nakonec jsme si ji všichni pochovali, i když nám u toho vlasy vlály na všechny světové strany a nevypadali jsme u toho zrovna příliš vábně. Rozplývali jsme se nad ní stejně poctivě jako všechny pyšné tetičky a strýčkové, šišlali jsme u toho slova nadšení a dělali hromady fotek tu v ruce, tu na hlavě, tu zprava, zleva, s celou famílií a došlo i na selfie. Tikot našich biologických hodin přebil i ten hodinek Komono. 
Spokojený růst tohohle mazlíčka teď můžete sledovat na instagramu pod hashtagem #komonosnaps. A když připojíte vlastní fotku brýlí nebo hodinek Komono se stejným hashtagem, můžete se jednoho přírůstku dočkat taky! Komono totiž každý měsíc vybere jednoho šťastlivce, který se o svého potomka bude muset starat po zbytek života. To není špatně nabyté rodičovství, co?




šaty / navy blue dress | H&M (same here)
brýle a hodinky / sunglasses and watches | Komono (via Freshlabels)

NA FOTKÁCH / ON PHOTOS
NIKOLKA | stylish white rabbit
HUONG | fashion is religion
JOHANKA | milkwoman
PAU | diamond and unicorn
ROZI | minty finty
MIA | kissbook
BECCA | style of becca

ONE PHOTO FROM ANNA

10 comments:

  1. Od značky Komono mě docela lákají ty jejich hodinky :) Jsou hroozně cool a originální :)

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
  2. Skvělé fotky, super brýle! Thumbs up!

    Krásný nový týden!
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  3. Brýle super, ale hodinky se mi nelíbí.

    ReplyDelete
  4. Já to mám zas opačně. Brýle jsou na mě příliš výrazné, ale hodinky se mi líbí :-).Ještě, že si člověk může dobrovolně člena své Komonní rodinky vybrat :-)

    ReplyDelete
  5. Brýle jsou super :) Seknou vám. www.kristynablog.com

    ReplyDelete
  6. Ty bryle se mi fakt libi, totalni pecka!

    ReplyDelete
  7. Nádherný fotky! Brýle jsou taky krásný, asi je na příští léto nutně potřebuju! <3

    ReplyDelete
  8. Značka Komono sa mi veľmi páči , rovnako ako aj fotky :)
    http://takeme2church.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. Beátko ! Kdy a kde tě můžeme vidět někde hrát?

    ReplyDelete
  10. Super fotky. Je vidět, že tam jste jako ryba ve vodě. Taky jsem kdysi obcházela podobné konference, rauty a party a nabírala kontakty. Dneska se to u mě už trochu změnilo. Zajímám se spíše o to, jak smontovat dětské patrové postele a je ze mě máma na celý úvazek. Ale víte co? Vůbec toho nelituju, protože to je to nejlepší povolání, jaké může být.

    ReplyDelete