COME ON, KOMONO!

Stalo se to před více než týdnem...Na střechu hotelu Fusion přiletěl čáp a Freshlabels se narodila nová kolekce brýlí a hodinek značky Komono. Chvíli to vypadalo, že nás nepříznivé povětrnostní podmínky o ten zázrak připraví, ale nakonec jsme si ji všichni pochovali, i když nám u toho vlasy vlály na všechny světové strany a nevypadali jsme u toho zrovna příliš vábně. Rozplývali jsme se nad ní stejně poctivě jako všechny pyšné tetičky a strýčkové, šišlali jsme u toho slova nadšení a dělali hromady fotek tu v ruce, tu na hlavě, tu zprava, zleva, s celou famílií a došlo i na selfie. Tikot našich biologických hodin přebil i ten hodinek Komono. 
Spokojený růst tohohle mazlíčka teď můžete sledovat na instagramu pod hashtagem #komonosnaps. A když připojíte vlastní fotku brýlí nebo hodinek Komono se stejným hashtagem, můžete se jednoho přírůstku dočkat taky! Komono totiž každý měsíc vybere jednoho šťastlivce, který se o svého potomka bude muset starat po zbytek života. To není špatně nabyté rodičovství, co?




šaty / navy blue dress | H&M (same here)
brýle a hodinky / sunglasses and watches | Komono (via Freshlabels)

NA FOTKÁCH / ON PHOTOS
NIKOLKA | stylish white rabbit
HUONG | fashion is religion
JOHANKA | milkwoman
PAU | diamond and unicorn
ROZI | minty finty
MIA | kissbook
BECCA | style of becca

ONE PHOTO FROM ANNA

11 comments:

  1. Od značky Komono mě docela lákají ty jejich hodinky :) Jsou hroozně cool a originální :)

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete
  2. Kulatý a kočičí tvar jsou naprosto nádherné! :-)

    ReplyDelete
  3. Skvělé fotky, super brýle! Thumbs up!

    Krásný nový týden!
    Suzy ( ˘ ³˘)♥

    THE KAWAII PLANET

    ReplyDelete
  4. Brýle super, ale hodinky se mi nelíbí.

    ReplyDelete
  5. Já to mám zas opačně. Brýle jsou na mě příliš výrazné, ale hodinky se mi líbí :-).Ještě, že si člověk může dobrovolně člena své Komonní rodinky vybrat :-)

    ReplyDelete
  6. Brýle jsou super :) Seknou vám. www.kristynablog.com

    ReplyDelete
  7. Ty bryle se mi fakt libi, totalni pecka!

    ReplyDelete
  8. Nádherný fotky! Brýle jsou taky krásný, asi je na příští léto nutně potřebuju! <3

    ReplyDelete
  9. Značka Komono sa mi veľmi páči , rovnako ako aj fotky :)
    http://takeme2church.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  10. Beátko ! Kdy a kde tě můžeme vidět někde hrát?

    ReplyDelete
  11. Ever wanted to get free Twitter Followers?
    Did you know you can get these AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on You Like Hits?

    ReplyDelete