MISSHIRT IMPOSSIBLE

Najít perfektní klasickou bílou košili, která by mi padla jako ulitá, je těžší než obléknout se poslepu se zmrzlinou v ruce. Vždycky, když už se zdálo, že by nějaká mohla být adeptkou na dokonalý základ šatníku, selhal střih, materiál nebo velikost. Začala jsem mít strach, že tahle košilová mise se zapíše do dějin Picanterie jako nemožná. Pak jsem ale v GANTu narazila na tuhle čistou bílou krásu a bylo vymalováno....totiž vybíleno. Poslední kus. V mé velikosti. Jestli tohle nebyl osud!
I think that to find a perfect white shirt is more difficult than to dress up blindfolded with icecream in hand. Sometimes it seemed that I've already found one but there was always something wrong on it. Material, cut or size. Hell important defects. I started to worry that this shirt mission will be completely impossible...Misshirt impossible. Then I found the perfect one in GANT. Pure white beauty. Last in store. It had to be fate, don't you think. 

[více fotek se zobrazí po rozkliknutí článku] 


KOŠILE / SHIRT (GANT) | KABÁT / COAT (H&M) | KALHOTY / JEANS (H&M) | KABELKA / LEATHER BAG (H&M) | ŠÁLA / SCARF (GANT) | BOTY / LEATHER SHOES (H&M)

11 comments:

  1. tiez mam asi len jednu koselu ktora mi fakt ze padne ako uliata! nie je to sranda

    ReplyDelete
  2. Tak to jsi šťastná žena :D Sluší ti to, ta šála se mi hrozně líbí :)

    Lucieswlife

    ReplyDelete
  3. S košilí mám taky problém, ještě jsem tu správnou nenašla a už se ani nenamáhám je pořád někde zkoušet... jinak outfit parádní! líbí se mi kombinace barev a celkově má to takový šmrnc! :)

    ReplyDelete
  4. Uzasne, naprosto jsem se zamilovala do toho outfitu a kosile a bot a saly... a tak dale :D
    Hezky den!!
    EJNET

    ReplyDelete
  5. najst tu spravnu bielu koselu je poriadna drina! hlasim sa k stalym patracom

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  6. Jsi strašně krásná!:) A outfit je dokonalý!

    Zvu tě na: http://www.lespetiteshipsters.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Oh, to je naprosto dokonalý outfit!

    ReplyDelete
  8. nádhera! košile je u mě dosud nevyhraný boj :) nebo alespoň ta bílá. šála je dokonalá tak, že jsem hned na votoči sehnala podobnou růžovou. ach ten Gant :)

    ReplyDelete