SEA ME

Věřte tomu nebo ne, ale bylo to osm let, co jsem se naposledy koupala v moři. Osm dlouhých let bez písku, co zalézá za plavky, bez skákání z útesu a bez šplouchání vln. Stýskalo se mi. Samozřejmě jsem musela na vlastní jazyk zkusit, jestli je moře ještě pořád slané. Je. A chutná skvěle. Doufám, že se zase brzy shledáme.
Believe it or not, it's been eight years since I last swam in the sea. Eight long years without sand under the swimsuit, without jumping off the cliffs and without waves. I missed it all so much. And of course I had to try on my own tongue if the sea is still salty. It is. And tastes good. Hope that I will sea the sea again.

[více fotek se zobrazí po rozkliknutí článku]


ŠATY / MAXI DRESS (H&M) | MIKINA / SWEATSHIRT (TOPSHOP) | KOŽENÁ BUNDA / LEATHER JACKET (H&M)

26 comments:

  1. Moc krásné fotky, moře je skvělé.. Já jsem sice byla u moře minulý rok ale klidně bych tam byla pořád kdyby bylo u nás :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Beátkoooo dneska jsem tě hrozně ráda viděla po dlouhé době !!

    xo, Ev

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já tebe taky! A ta Californie platí, kotě :D

      Delete
  3. úžasný fotky! a nejkrásnější bunda :))

    ReplyDelete
  4. To jsou tak krásné fotky. A asi potřebuju tu bundičku!!!

    ReplyDelete
  5. Hrozně se mi líbí ta kombinace různých odstínů šedé.
    PS: I já pořád ještě zkouším, jestli je moře slané :D
    Lucieswlife

    ReplyDelete
  6. moc pekná sukna, ale hlavne velmi krásne spravené fotky :)

    ReplyDelete
  7. Hezké fotky! Hned bych jela k moři.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    ReplyDelete
  8. Na fotkách vypadáš šťastně! :) nedivím se:) Taky bych hned jela :/

    ReplyDelete
  9. Fotky jsou dokonalý! A ty taky!

    ReplyDelete
  10. tomu alespoň říkám pózování :)) co fotka, to jiná póza! ostatní blogerky by se od tebe mohli učit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky! :)) Mám ráda, když je to dynamické. Nesnáším ty nehybné série na sto způsobů, ve kterých musím hledat nepatrné rozdíly, abych pochopila, že jde o jinou fotku :D

      Delete
  11. Skvělé fotky, 8 let nebyla u moře? to je až k neuvěření :-)

    ReplyDelete
  12. ten mostík si robila zdola alebo zhora? :D
    inak minulý týždeň v neustadt-e som si ťa nenápadko obzerala a zhodnotila, že aj naživo si tak krásna a sympoška ako na fotkách

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zezdola :D Ale umím ho i ze stoje, jen jsem si na tom písku nebyla moc jistá...
      Jinak děkuji za stalking :D Příště se neboj odhalit totožnost.

      Delete
  13. Tyjo, most bych už nedala ani omylem! Tleskám :)..

    http://mysweetcreativemind.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  14. Ta dlouhá sukně je naprostá pecka! :) Také jsem si jednu musela pořídit, mám ji z www.answear.cz nejradši bych ji nosila pořád :)

    ReplyDelete
  15. Ahoj , chtěla jsem se tě zeptat , jak si vymyslela svůj název pro blog??:) Chci si založit blog, ale stále nevím jak vymslet jméno blogu :( DĚKUJI
    Vanessa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chtěla jsem něco, co by mě vystihovalo a zároveň to bylo zapamatovatelné a nezaměnitelné. Dlouho jsem na to nemohla přijít. A tak jsem si vzala slovník, otevřelo ho na náhodné stránce a tam jsem hledala něco, co by se mohlo hodit. A našla jsem pikantérii. Tak jsem ji jen zmezinárodněla a bylo to :))

      Delete
  16. Tvé fotky mě vždy dostávají, úžasné!

    ReplyDelete