BUY BUY BUY BY B


Mám tolik oblečení, že už ho mám po krk. A to ne, že by mě štvalo, jen je ho tak moc, že se v něm po krk můžu koupat. A protože se ve svém pokoji nechci pokaždé prodírat záplavou hader, rozhodla jsem se, že je na čase udělat velkou čistku. Podstatnou část jsem rozdala nebo darovala na charitu, ale ty nejlepší kousky jsem vybrala k prodeji. A cílovou skupinou jste právě vy! Kdo jiný, než mé čtenářky, by to mohl lépe ocenit. Malý náhled toho, co se na vás chystá, můžete vidět tady
Prodej bude zahájen od zítřejší 9. hodiny ranní na facebookové stránce Fashion Picanteria, tak si nezapomeňte nařídit budík a číhat. Všechno oblečení je totiž exkluzivně pouze po jednom kusu (a je jako nové zbrusu). Kdo zaspí, ten utře nos a bude bez klobouku, bos. 
Lovu zdar!

PÍSMENKOVÝ POLŠTÁŘ / B-LETTER CUSHION (TYPOLAND) - není určen k prodeji

3 comments:

  1. - ha ! drzim se na uzde, tvarim se, ze neexistujes a naivne verim, ze se ubranim pokuseni !

    ReplyDelete