BEING PROVENCED

Procestovat Provence je jako dostat se do nebe...doslova se z toho (pro)vencnete. Začne to chronicky známou levandulí, a pak už se jen vezete na vlně výborného jídla, krásných pláží, malebných hotelů, pohádkových vesniček, kouzelných obchůdků, svítících kolotočů, přítulných koček, bělohřívých koňů, vyzrálých sýrů, chutných vín, barevných neonů, čerstvého ovoce, milých lidí, francouzských oken na ještě francouzštějších domech a...Mám ještě pokračovat?


 A na další várku fotek se můžete těšit zítra.

30 comments:

  1. Jeeej ta fotka u Pont du Gard <33 Vracíš mi vzpomínky, Provence je boží místo, chci se tam co nejdříve vrátit :)

    ReplyDelete
  2. Miluju Provence. A nejvíc Camargue. A nejvíc Stes Maries. A tam to jezero, kde se skvěle pije růžové víno a čte Vian.

    ReplyDelete
  3. V Provensálsku jsem strávil tři měsíce a asi jen na dva dny z celé té doby klesla teplota pod 35°C, takže pro mě to bylo peklo :D

    ReplyDelete
  4. oj, vyzerá to tam presne tak ako som si to vždy predstavovala :)

    ReplyDelete
  5. To sú dokonalé fotky, úplne som zatúžila ihneď tam ísť !

    www.michaelakovalcikova.blogspot.sk

    ReplyDelete
  6. Zbožňuju ty fotky, mají takové kouzlo a jsou tak rozkošné <3 těším se na zítřejší post)
    Theresa

    Berry The Blue

    ReplyDelete
  7. Nádherné, slovom nád-her-né fotografie! :) a tie nanuky aaaa, hneď by som si dala.

    ReplyDelete
  8. nádherné fotky, vypadá to překrásně :-) Snad se tam někdy dostanu :-)
    www.bokattyna.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Le nádhera! Miluju francouzské kolotoče a levanduli, snad se tam taky jednou podívám:)
    www.lucieswlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. naprosto boží, brzo jedu do Normadie a Bretaně... ale Provence... jdu si pustit Dobrý ročník :)

    ReplyDelete
  11. ahh to je tak nádherné! miluju provance. byla jsem tam 14dnů ve francouzské rodině a naprosto jsem se do ní zamilovala.. pont du gard je snad nejkrásnější most, co jsem kdy viděla.
    fotky jsem vážně kouzelné! :)

    http://speakingafashionlanguage.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. Krásná jsi & mám hlad & chci kočku.

    ReplyDelete