TT IS A HAIR'S BEST FRIEND

Tangle Teezer vám asi nemusím dlouze představovat. Určitě jste už zaslechly o jeho magických schopnostech poradit si i s těmi nejzacuchanějšími vlasy. Možná i o tom, že zabraňuje lámání a třepení vlasů a obnovuje jejich přirozenou pružnost a lesk nebo o tom, že se dá použít i na mokré vlasy (ideální je při nanášení masky, kterou krásně rozčeše do celých vlasů). Pokud jste s tímhle miláčkem už měly tu čest, pak víte, že ostatní hřebeny a kartáče mu nesahají ani po konečky jeho nejdelších štětinek. A pokud ho neznáte, tak vězte, že vše, co se o něm říká, je pravda a nic než pravda.
Po jednom takovém jsem toužila už nějaký ten pátek (řekněme déle než je zdrávo) a vlastně ani nevím, proč jsem jeho pořízení tak dlouho odkládala. Nejspíš jsem čekala na tenhle nádherný kompaktní kousek v luxusním stříbrném designu, který mě svým designem naprosto okouzlil. Není nádherný?
V kombinaci s mými novými vlasy a s produkty Alterna, které takřka "nesundávám z hlavy" (ty produkty a vlastně ani ty vlasy) tvoří doslova svatou trojici, kterou hodlám uctívat ještě hodně dlouho.

K dostání v salonu Oskar

17 comments:

  1. Tenhle vypadá opravdu krásně, plánuju si jej taky pořídit. Nebo mu spíš dát druhou šanci. Už jsem jej sice měla, kupovala si jej na netu (VV), ale vůbec mi neseděl a tak si říkám, jestli to nakonec nebyl padělek. Tak jej koupím znovu, tentokrát z ofiko stránek a uvidím :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/famous-beauties-lucie-kovandova_5.html

    ReplyDelete
  2. Tento vypadá nádherně :) TT používám také a je vážně parádní, asi nikdo nemusí nic vysvětlovat.

    ReplyDelete
  3. Tak tenhle TT je fakt dokonalej! Já ho mám už asi půl roku, takovej ten obyčejnější, a nemůžu si stěžovat! :)

    ReplyDelete
  4. YEP!:) The ultimative "Tangle-in Teeeeeezer!" it's one of my fav' steps durin' my hair care and pampering routine!:)

    Bye and have a gorgeous weekend!

    NIKA Bittner

    ReplyDelete
  5. TT jsem taky naprosto propadla. A tenhle kompaktní do mé sbírky přibyl o Vánocích. Akorát ve zlaté barvě :)

    http://worldneedsblondes.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. ja si ho asi nakoniec tiež kupim
    mne v poslednom čase nejdu rozčesať že vobec

    a čo je to tá dalmatinska vecička?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt můžu jen doporučit...tenhle rozčeše i natupírované vlasy, což mně osobně přijde naprosto "unreal" :D
      A ten "dalmatin" to je kozí kůže z IKEA :))

      Delete
    2. no ja som teraz mala 3 dni za sebou natupirované vlasy som si myslela že umrem keď som si ich rozčesávala
      nee počkať ako naozajstná kozička?

      Delete
    3. Já jsme nejdříve myslela, že je umělá, protože tam byla cena 299,-, ale pak jsem na účtence viděla cenu 599,- a došlo mi, že je pravá. A to jsem si ještě říkala, jak je to fakt dobře udělané, že to vypadá tak opravdově...uuuu

      Delete
  7. Já TT nemám, ale taky po něm toužím déle než je zdrávo :D Tak snad si ho už brzy koupím, tento je nádherný <3

    ReplyDelete
  8. pamatuju si jak se mi změnil život, když jsem se s ním poprvé učesala ahaha

    ReplyDelete
  9. Má moc pěkný design. Když budeš mít chvilku, mrkni: http://roma450.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  10. Já teda moc nadšená nejsem, na Vánoce jsem dostala ten větší. Mám husté vlasy a rozčesat je s tímto kartáčem je opravdu na dlouho. Rozčesává mi je jen po povrchu. Ale musím zase říct, že je velmi příjemný, když se dotýká pokožky hlavy :D a navíc taky občas slouží jako škrabátko na záda..

    ReplyDelete
  11. TT jsem měla a po pár měsících jsem ho darovala sestřence. Mokré vlasy si nečešu, protože se mi nijak zvlášť necuchají, vadí mi ten příšerný zvuk, jak ten plast skřípe po vlasech, jak to nemá rukojeť, tak se mi špatně drží v ruce, a taky mi vlasy zbytečně ulízává... Za mě tedy zklamání.

    ReplyDelete
  12. vyzerá luxusne! :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  13. Taky přemýšlím nad jeho koupí :)

    ReplyDelete