CEFD BUYER'S SHOWROOM

O Central European Fashion Days jsem vám už něco málo psala. Druhý den se v rámci programu konal Buyer's Showroom, kde bylo možno zhlédnout aktuální kolekce mladých nadějných návrhářů z celé střední Evropy. A podívaná to byla vskutku zajímavá. Nejvíce mě zaujala kolekce od Sary Balint, Nanushky a Justyny Chrabelské a také pánská kolekce BP (hlavně to tričko s rybami). A ačkoli moc nenosím šperky, tak ty od Local Wear bych na sebe nejradši navěšela všechny. 
Co se nejvíce líbí vám?


15 comments:

  1. některé kousky na fotkách se mi moc líbí a vypadají vážně skvěle :)

    ReplyDelete
  2. všetko je krásne, ale najviac sa mi páčia šiltovky, ten šedý kabát a tá taška! :)

    ReplyDelete
  3. Něco vážně vůbec nevypadá špatně!

    ReplyDelete
  4. tak mě se líbí jen ta kabelka (na předposlední fotce), ale to bude tím, že prostě na to ostatní nejsem zvyklá v našich ulicích))

    ReplyDelete
  5. Mě se líbí snad úplně všechno :D

    ReplyDelete
  6. Pecka věcičky! Tričko s rybkama mě naprosto rozsekalo - asi pořídim fraerovi :)

    ReplyDelete
  7. great photos! and I see you met Yvan Rodic! We saw u on his Instagram and loved it :D

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  8. Něco by se tam z toho pánského dalo určitě vybrat:))) jinak to tričko s rybama vypadá skvěle. Unicorncalledcharlie.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Ten týpek s těma žlutýma ponožkama je k smíchu. :D Já takového vidět naživo, tak bych si asi myslela, že je gay. Pokud je, tak to beru, pokud ne tak nevím, kam ten svět spěje.

    ReplyDelete
  10. Zajímavé chlapy si fotila :-D - samozřejmě i nabídka moc pěkná :-)

    ReplyDelete