CEFD BUYER'S SHOWROOM

O Central European Fashion Days jsem vám už něco málo psala. Druhý den se v rámci programu konal Buyer's Showroom, kde bylo možno zhlédnout aktuální kolekce mladých nadějných návrhářů z celé střední Evropy. A podívaná to byla vskutku zajímavá. Nejvíce mě zaujala kolekce od Sary Balint, Nanushky a Justyny Chrabelské a také pánská kolekce BP (hlavně to tričko s rybami). A ačkoli moc nenosím šperky, tak ty od Local Wear bych na sebe nejradši navěšela všechny. 
Co se nejvíce líbí vám?


15 comments:

  1. některé kousky na fotkách se mi moc líbí a vypadají vážně skvěle :)

    ReplyDelete
  2. všetko je krásne, ale najviac sa mi páčia šiltovky, ten šedý kabát a tá taška! :)

    ReplyDelete
  3. Něco vážně vůbec nevypadá špatně!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. to su šaty hmm sukňa by bola lepšia!

      Delete
  5. tak mě se líbí jen ta kabelka (na předposlední fotce), ale to bude tím, že prostě na to ostatní nejsem zvyklá v našich ulicích))

    ReplyDelete
  6. Mě se líbí snad úplně všechno :D

    ReplyDelete
  7. Pecka věcičky! Tričko s rybkama mě naprosto rozsekalo - asi pořídim fraerovi :)

    ReplyDelete
  8. great photos! and I see you met Yvan Rodic! We saw u on his Instagram and loved it :D

    xx, Sabinna and David
    Broken Cookies

    ReplyDelete
  9. Něco by se tam z toho pánského dalo určitě vybrat:))) jinak to tričko s rybama vypadá skvěle. Unicorncalledcharlie.blogspot.cz

    ReplyDelete
  10. Ten týpek s těma žlutýma ponožkama je k smíchu. :D Já takového vidět naživo, tak bych si asi myslela, že je gay. Pokud je, tak to beru, pokud ne tak nevím, kam ten svět spěje.

    ReplyDelete
  11. Zajímavé chlapy si fotila :-D - samozřejmě i nabídka moc pěkná :-)

    ReplyDelete