RED HOT CHILLI PANTS

Tyhle kalhoty dělají tak neuvěřitelně sexy zadek, že jsem vám ho ani nemohla ukázat. Takže se jen tvářím namyšleně a čekám, až mi pochválíte můj červený skvost...pchá!
 My ass looks so sexy in these pants that I'd rather don't show it to you. I just pretend pretentious and wait for your lovely comments...bah! (Sorry for my English)
KALHOTY / PANTS (BERSHKA)
SAKO / JACKET (H&M SECONDHAND)
DLOUHÉ TÍLKO / LONG TOP (C&A)
BRÝLE / SUNGLASSES (H&M)
KABELKA / PURSE (???)
BOTY / SHOES (F&F)
PRSTÝNKY / RINGS (BLACK-???, RED- C&A, LEGO DIY-BY BOO

71 comments:

  1. Poslední dobou se mi strašně líbí červená barva. Ty kalhoty jsou úžásný. Já jsem zase ulovila super červené sáčko. :) Ale nejvíc mě dostaly tvoje ňuňu prstýnky. :)

    ReplyDelete
  2. (ale příště chcem vidět ten zadek!)

    ReplyDelete
  3. co pochválit já bych ti ho poplácala! paráda!!!

    ReplyDelete
  4. hmmm.. tak to aby som ti ich nepochválila- pcháá! :D (tak aspoň sako pochválim :)- veď ty vieš, že si kočka :D

    ReplyDelete
  5. chválím, ale ukaž zadek :-D

    ReplyDelete
  6. woow, tak take si musim zaobstarať, sekne ti to najviac ženo!

    ReplyDelete
  7. Páni, ty jsi je už sehnala? Seš v nich ovšem až nechutně sexy !! Uuuuu asi začnu vrnět blahem!

    ReplyDelete
  8. chválím! :D jsou vážně super! :)

    ReplyDelete
  9. no tak jo..pochválím..:D..super kalhoty..:)

    ReplyDelete
  10. Chválím, chválím... a chválila bych, i kdyby sis o to neřekla, ty kalhoty jsou super a celá ta kombinace vypadá dokonale :)

    ReplyDelete
  11. ty seš ale protiva! doufám, že ten zadek ukážeš v příštim postu aspoň:)

    ReplyDelete
  12. pcheee...UKAZAT ZADOK!! povinne ;) superske su tie gate..a maslicka so sakom tiez ;) i ked tie MJovske ponozky :D :D :D

    ReplyDelete
  13. Pochválim, lebo sú to naozaj skvelé nohavice :)

    ReplyDelete
  14. ten lego prstýnek!! a ty kalhoty jsou úžasnýýý!! miluju červenou..zas a znova.)

    ReplyDelete
  15. Skvělý kalhoty, moc Ti sluší a ten zadek jsi každopádně měla vyfotit :-)

    ReplyDelete
  16. tie gate ti neskutočne pristanú!!palec hore pre červenú:P

    ReplyDelete
  17. jaro vlezlo na Slezsko..

    ReplyDelete
  18. ajja chcem mrkvovéééééé krásne nohavice ://
    krásne su a ty tiež

    ReplyDelete
  19. Zadek, zadek !!! A všichni skandujeme " zadek zadek zadek "

    ReplyDelete
  20. Strašně moc ti to sluší! Chci tvoje nohy! :-D

    ReplyDelete
  21. Maximálně ti to sekne!!! A vlásky ti nějak rychle rostou, ne? :) Nebo se mi to jen zdá?...

    ReplyDelete
  22. jsi oslnivá hvězda jasná, královna galaxie, chci vidět ten zadek! =D

    ReplyDelete
  23. great outfit!!love your pants!

    ReplyDelete
  24. néé že budeš kvůli všem těm superlativům namyšlená:P ale zatraceně ti to sekne!!

    ReplyDelete
  25. tak tohle je super outfit. faktžejo!

    ReplyDelete
  26. ta mašle je skvělá:)a sako tiskvěle padne...

    authenticwear.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Nedělej fóry a ukaž źadek! :D Slušá Ti to! :)

    ReplyDelete
  28. červené kalhoty jsou úžasné =)

    ReplyDelete
  29. chci ty kalhoty!tvůj zadek vypadá dobře pořád!

    ReplyDelete
  30. tak toto nie! prečo vyzeráš tak bombovo???!!!

    <3

    nádherná si :)

    ReplyDelete
  31. fakt super! (vyslouzilo si to muj prvni komentar nejakyho blogu ever:)!

    ReplyDelete
  32. mhmmm.. jako všichni chci vidět tvůj zadek.
    a pořádně!

    ReplyDelete
  33. chválim, chválim, chválim! :)

    ReplyDelete
  34. nezbývá nic jiného než chválit!:)

    ReplyDelete
  35. musíš mať šťastie zohnať takéto sako v secondhande :) a celé to nemá chybu také pre ten dnešný pekný teplý den...žeriem ťa

    ReplyDelete
  36. Ty kalhoty jsou opravdu perfektní!

    ReplyDelete
  37. no skoda skoda ze bez zadecku krasko, ale verim ze je to skvost i bez tech kalhot!

    ReplyDelete
  38. Jsou bombózní (i bez ukázání bobína).

    ReplyDelete
  39. Vypadáš neuvěřitelně sexy! Jo! :) jsou supééér

    ReplyDelete
  40. ne že bych ňák ulítávala na módě, ale tohle je jedna z nejlepších věcí co na sebe prostě. + ještě u Lucie ten její skorooranžovej top s hnědýma kraťasama. Takže ste vyhrály. XDDDD

    ReplyDelete
  41. krasne! tie nohavice, a sako, nadhera!

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  42. woow, tak s týmito nohavici si to dala!

    ReplyDelete
  43. oh! tvůj červený skvost je skvostný! a ty malé červené skvosty na prstech taky! červené kalhoty jsem taky měla. zvony. teď by byly trendy. ale já už se do nich nenacpu... :o((((

    ReplyDelete
  44. tyto kalhoty jsou naprosto perfektni!!! moc ti slusej :)

    ReplyDelete
  45. Ty červené kalhoty mají tak neuvěřitelně ostře pálivou barvu, že mi málem propálily monitor:-D Mooooc se mi líbí, akorát nevím, jestli já bych na ně měla odvahu. Ale tobě moc seknou:)

    ReplyDelete
  46. závidím ti tvoji postavu, vypadáš fakt úžasně!!:)

    ReplyDelete
  47. Tak tie su fakt hot...&chilli...krasna farba

    ReplyDelete
  48. Super model! Až na ty cvičky (ale ty jsou asi mým osobním problémem, protože plno lidí je akceptuje jako řádnou obuv, jak se tak zdá - dokonce jsem je viděla na pultě i v kožené variantě, HELP!)

    ReplyDelete
  49. Děkuji vám všem za komentáře! Umíte potěšit, když se vám to nakáže :)

    Alice: píšu si a až se uvidíme, splníme všechny neřesti, které jsme si slíbily
    Linda: praha nezklamala :)
    ašu kešu: pěkně pomalu holka..všechno bude :D
    Mišulka: rostou..nestíhám je stříhat
    margaritats: thank you!
    cookies with milk: já už jsem namyšlená :D
    Anonymní: jsem nesmírně poctěna...asi dnes na oslavu otevřu láhev 30-tileté whiskey :))
    Agnes: v ukazování bobínů jsi tady královna ty :D
    natalia peréz: děkuji moc! :-*
    Hovnovcukříčku: mně se líbí, ale když řekneš, klidně je hodím do stoky poliju benzínem a zapálím :)

    ReplyDelete
  50. Hallelujah! Nielen červené kalhoty sú skvelé, ale celý look je famózny! Sačko, prstienky, mašľa. oh la la, veľmi fit!

    ReplyDelete
  51. Červené kalhoty mám už dlouho a nenosím je, ale díky tobě asi začnu.:) Vypadá to totiž skvěle!

    ReplyDelete
  52. Flagbee: děkuji! :)
    Eva: pusu :-*
    Blanche: ale kuš :D
    Chew Chew: thank you :)
    sbot: thanks
    Mia: rozhodně doporučuji...chlapi jdou po nich jak po uzeném :D

    ReplyDelete
  53. really cool look !! I LIKE !!
    greets from Germany

    ReplyDelete
  54. Julianna: to boo je skvělá! :)
    Leonie Lion: thank you! :)

    ReplyDelete
  55. wow tady mi jen spadla brada neuveritelne krasny outfit :)

    ReplyDelete
  56. Great style! <3

    missydaisyrocks.blogspot.com

    ReplyDelete