PERKS OF BEING AMBASSADOR

Nedávno jsem na svém instagramu a také na fcebookové stránce oznámila, že jsem se společně s Eliškou a Pavlínou stala ambasadorkou soutěže "Staň se tváří Flory", která se koná právě v obchodním centru Flora. Ambasadorství je vlastně dost vděčná role, ovšem jen do té doby, než naproti vám sedí 20 až nemístně krásných holek, kterým máte vykládat, jak vypadat a cítit se hezky. Hahaha. Skoro se mi chce zpívat písničku Ironic od Alanis Morissette, když si vzpomenu na pondělní workshop, kde jsme se s holkama poprvé potkaly. Být v té chvíli chlapem, brada by mi spadla ještě o něco níž. Naštěstí jsem ale žena a umím se udržet a jejich výjimečnou krásu si umím odůvodnit tím, že pánbůh jim prostě musel někde ubrat, když jim přidal takhle na zevnějšku. A ono ne. Takže tam tak sedím, koukám na těch dvacet nádherných, chytrých a obdivuhodných holek a potichu proklínám své geny, zatímco si připadám jako obět lidské nespravedlnosti. A já jím vyprávím o sebevědomí a sebevědomém vystupování (Alenis Morissette one more time, please). A i přes všechny ty pocity obrovské nespravedlnosti, kterou se na mě dopustilo celé lidstvo, jsem odcházela s velkým úsměvem na rtech, protože jsem byla přesvědčená, že jsem holkám něco předala. A ony zase obohatily mě. Když jsme tedy s porotou ve středu museli rozhodovat o finálové desítce, nebyl to jednoduchý úkol. Všechny dívky byly výjimečné a zajímavé a teď, když se soutěž chýlí ke konci a my budeme muset rozhodnout, která z deseti finalistek se stane tváří Flory, se mi to zdá jako nemožný úkol. 
Jestli chcete být u toho, jak se mi obličej kroutí nerozhodností a zároveň vidět všech 10 finalistek naživo a jako bonus se třeba seznámit se mnou a s Eliškou a Pavllínou, tak přijďte na velké grandfinále, které se bude konat už tuto středu přímo v obchodním centru. Veškeré info naleznete TADY. Budu se na vás těšit.

3 comments:


  1. Have a good day :) With best best wishes :)
    Regards
    Shopafford.com

    ReplyDelete
  2. Nyní všichni používají úvěry. A velmi důležitým faktorem v tomto případě je rychlost.Proto vybírejte http://vsepujcky.cz/pujcky-pro-studenty a v daném okamžiku je to nejvhodnější služba ze všech, co jsem vyzkoušel.

    ReplyDelete